×
خانه » اخبار » یازدهمین نمایشگاه دوربین.نت لغو شد/ مخالفت با حذف عکس‌ها
29 تیر 1398

یازدهمین نمایشگاه دوربین.نت لغو شد/ مخالفت با حذف عکس‌ها

نمایشگاه عکس خبری دوربین دات نت
نگاه نو: یازدهمین نمایشگاه عکس های برتر سال دوربین. نت که قرار بود روز ۲۸ تیرماه در گالری «مارکوف» باغ موزه قصر گشایش یابد، لغو شد.

به نقل از دوربین دات نت: یازدهمین نمایشگاه عکس های برتر سال دوربین. نت که قرار بود روز ۲۸ تیرماه در گالری «مارکوف» باغ موزه قصر گشایش یابد، بنا بر اعلام مسئولان این رویداد برای جلوگیری از اعمال سلیقه مدیران باغ موزه قصر لغو شده است.

این نمایشگاه قرار بود همراه با مراسم پانزده سالگی جشنواره دوبین.نت آغاز به کار کند ولی طبق خبری که در صفحات مجازی این نمایشگاه و دبیر بخش عکس این رویداد آمده است، این نمایشگاه به دلیل اعمال سلیقه مدیران باغ موزه قصر و حذف ۱۲۲ فریم عکس از ۳۴۸ فریم عکس این نمایشگاه، از سوی مدیران جشنواره لغو شده است.

جشنواره دوربین.نت اعلام کرده است که برای پرهیز از اعمال سلیقه‌های مدیران فرهنگی و تحمیل این سلیقه‌ها، ترجیح داده‌اند، نمایشگاه را علی‌رغم همه زحماتی که برای آن کشیده شده است، لغو کنند تا اجازه حذف این عکس‌ها را بر اساس سلیقه این مدیران ندهند.

همچنین اعلام شده است که مدیران جشنواره عکس دوبین.نت تلاش می کنند تا این نمایشگاه با کمترین عکس حذف شده به زودی امکان برگزاری پیدا کند.

یازدهمین نمایشگاه عکس‌های برتر به صورت غیر رقابتی بوده و نهایت ۳۰۰ فریم از عکس‌های ارسالی و از هر عکاس یک فریم عکس در نمایشگاهی در تهران و شهرهای منتخب روی دیوار می رود و بعد از آن در سایت و کتاب نمایشگاه منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − نه =